REKLAMLAR

25 Şubat 2013 Pazartesi

Gece yengemle sikişim

öncelikle meraba anlatacağım hikaye tamamen gerçektir ben 18 yaşında sarışın yeşil gözlü bir gencim.hikayem geçen sene bzim evde gerçekleşti Yengemler bize misafirliğe gelmişlerdi,oturduk eğlendik sohbet muhabbet saat baya geç olmuştu annemler yengemleri göndermediler yengemler degitmek istemediler zaten geç olduğu için nese herkes yattı ben yengemi düşünüodum yengemde o kadar güzelki her erkeğin hayalini süsleyecek bi kadın amcam çok şanslıydı. Neyse saat gece 2 falan olmuştu biren bi ışık yandı bende baktım yengem lavaboya gidio bide bi giyiynmiş kıp kısa bi şort üstüne askılı dar bi badi giymiş göğüsleri yerinden fırlayacak gibi nese o lavaboya gitti bende kalktım gittim sesimi duydu çıkınca mutfağın balkonuna baktı napıosun burda dedi oturuyorum dedim uyku tuttmadı dedim benide dedi beraber oturalım dedi bende tmm dedim balkonda 2 kişilk bi koltuk vardı yanıma geldi oturdu iyice yaklaştı böle benim gözüm göğüslerine takıldı duramıodum artık patlayacaktım sen nie terledin dei bende sıcak ya ondandır dedim güldü geçti. zaman geçtik dahada yaklaşıodu ve en sounda öldürücü darbeyi yaptı dizime yattı ben kolumu hemen göğüsünün altına koydum sikim taş gibi oldu oda bunu farkettim kafasını sağa sola çeviriodu sikim kafasına değdikçe gğlğodu bana kız akadaşın varmı dedi ende evt deidim nasıl aranız dedi herşeyi yapıomusunuz dedi ende herşeyi dderken dedim anla işte öbür işler deyince sustum tmm utanma lan bendenmi utanıon dedi yok yenge dedim o zman söle dedi evt dedim nasıl yapıosunuz anlat dedi yok yenge anlatmayla olmaz dedim anlatama dedim eee ne duruosun uygulayarak anlat deyine afalladım bi an direk elimi göğüsüne attım balkon cam balkon olduğu için perdeyi hemen çekti göğüsleri o kadar güzel ve dolgun ki göğüsün başka hiç bi yerle ilgilenmiorum Yter lan göğüsüm bana kalsın dedi bende böle göğüsleri buldum bırakırmıyım dedim.elini attı sikim zaten patlayacaktım öle bi sakso çekioki ölecektim nerdeyse çıkardım şortunuda o götü bitirdi beni direk dedim senin bu vücudun nasıl bişey dedim insanın aklını başında oluyor dedim güldü öledir dedim başladım bunun amını yalamaya hafiften inlemeye başladı ben ağırdan alıyorum tabi iş aşlamış mecbur devam edecek enin de sonunda hadi lan sokacaksan sok yoksa amacana sokturacam sende azdığınla kalırsın deyince tmm dedim ama bi yandanda kızdım ona hemen yatırdım bacaklarının arasına girdim yavaşca soktum bi ondan sonra git gele başladım soktukça göğüsleri deli gibi sallanıo gözümü ordan alamıodum sevgilinin göğüsleri küçük galiba hiçmi göğüs görmedin dedi 
sexhikayeleri52
bende göğüs gördümde seninki gibi sini görmedim dedim göremezsin zaten dedi bacaklarını omzuma aldım artık tek ses şap şap sesleriydi koltuğa oturdum bu ayakta sikin üstüne oturup ooturup kalkıodu boşalacam dedim dışarı boşal dedi götüne sokmak istiyom dedim hayır dedi amcana bile sokturmadım dedi bende tmm barı dışına boşalıyım dedi tmm dedi domaltım iyice götüne dayadım sakın sokma dedei amına soktum tam boşacalağım anda çıkarıp götüne dayadım götüne boşaldım yarrağımı gezdiriodum üstinde birden kökledim götüne sonuna kadar ahhh dedi bi daha ses gelmedi yavaş lan hani sokmayacaktın dedi bende göte sokmadan geri gitseydin kafayı yerdim dedim açıo dedi bişey olmaz dayanırsın 18 yaşındaki kız alıoda senmi alamıycan dedim tmm ama yavaş dedi nese götüne sokuyorum dar sikim kopacakmış gibi oluo bi posta daha götüne attım amına geçtim yalamaya başladım hızlı hızlı oda titreyerek boşaldı geri giyindik ben otudum o ayakta duruodu oturamıodu oturmayı denedi acıdan oturamadı vay a.q oturamıozda dedi benyatacam dedim giderken tutum kolunda gene ne var dedi gel kapalı fantazisi yapalım dedim o nasıl olacak dedi başladık öpüşmeye gene götünü göğüsünü ellemye başladım okşuodum koparmada bende kalsın dedi giderken döndü benim verdiklerimi hiç bi kız veremez bi durum olduğunda emrindeyim dedi ama fazla azmadan gel amıma koydun otaramıom dedi yattık sabah olunca kahvaltıda baktım yan oturuo annemler noldu dediğinde ise belim ağrıo oturamıom dedi bana baktı ben pi pis gülüodum artık ne zaman onlara gitsek yada onlar bize gelse ya kapalı fantazi yapıoduk yada ya o yada ben kalıoduk evde ama şunu anladımki amcam harbi şanslı adammış ama bilmioki o şansını ben kırdım sexhikayeleri52

23 yorum:

  1. AZMİS AMİNA SOZ DİNLETEMEYEN ATESLİ AMİ CAYİR CAYİR YANAN BAYANLAR MSJAT RAHATLATAYİM 5445917113

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. 05374667155 MEHMET BEN KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    3. 05374667155 MEHMET BEN KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    4. 05374667155 MEHMET BEN KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    5. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    6. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    7. 05412502963 olgun erkeğim
      50 yaş çiftler ve bayanlar arayın sewişerek sikişelim

      Sil
  2. Yengeni getir bende sikiyim van dogubeyazit istanbul selsli bayan varsa arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  3. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  4. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Slm bayanlar ben 33 yasinda bekar erkegim. Atesli azmis sikismek isteyen doyumsuz bir bayan arkadas sevgili ariyorum yas ve medeni hal sorun degil 3g. watshap var ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  10. Evli dul mutsuz cilgi seks yapmak istiyen bayanlar arasn dogubeyazit 05536173814 ben seksi sinirsiz yapiyorum varsa durut gercek seksi bayan arasn dogubeyazir

    YanıtlaSil
  11. Slm agri van dogubeyazit istanbul izmit gebze bursa adana evli mutsuz dul durut seksi seven bayanlar arasm 05343331651

    YanıtlaSil
  12. Seksi seven doymiyan durut gercek bayanlar varsa arasn dogubeyazit van istanbul bayan arasn 05526173814

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM BEN ISTANBUL 32 İYAŞINDAYIM SEKSİ ÇOK SEVİYORUM HERYAŞTAN REEL GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN EVLİ DUL BEKAR BAYANLARDAN CAGRI BEKLIYORUM 0532.450.66.16

      Sil
  13. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 yaş ve üstü sewişmeyi bilen çiftler ve bayanlar arayın
      05412502963
      0lgun erkek sikiş hayattır

      Sil