REKLAMLAR

25 Şubat 2013 Pazartesi

Canım babam

Ben küçük bir kasabada tek katlı ,bahçeli bir evde anne ve babamla yaşayan 18 yaşında , güzelce bir kızdım. Çok küçük yaşta babamı kaybettiğimde annem bir süre evlenmemiş ama daha sonra. tek başına yaşamanın zorluklarına dayanamayarak üvey babamla evlenmiş . Ben , o korkunç güne kadar babamın üvey olduğunu bilmiyordum . O korkunç güne gelmeden , kasabada yaşadığım bazı şeyleri anlatmam uygun olur . Kasaba küçük ben de güzel olduğumdan buluğ çağına girip göğüslerim irileşmeye başlamasından itibaren çevredeki yaşlı genç tüm erkeklerin gözü üzerimdeydi . Tabii ki bu hoşuma gidiyordu ama derslere olan ilgimi de azaltıyordu . Bu nedenle ortaokuldan sonra okuyamadım .Eee, boş kalan insan ne yapar , hele de gençse sekse kafayı takar . Benim ilgim de bir atın kocaman sikini başka bir ata geçirmesine şahit olmamla başladı . Görüntü günlerce gözümün önünden gitmedi .İnsanların nasıl yaptığına kafayı takmıştım . Fakat bu merakımı nasıl gidereceğimi bilemiyordum . Bir gece bizimki gibi tek katlı evlerinde oturan 2 03 yıllık evli komşularımızı gece röntgenlemeye karar verdim Başımı örtüyle iyice kapatıp komşunun penceresinde menzilendim .Gece saat oniki0ye kadar oturdular. Daha sonra yatıp uyuduklarında umudumu kesip dönüyordum ki adam kadını sıkıştırmaya başladı . Kadın istemiyordu anlaşılan . Adam öfkeyle söylenerek kadını çevirdi ve önce kadınınkini sonra da kendi donunu çıkararak üstüne çıktı ve 5 dakikada tıslayarak kadının üstüne yığıldı. Benim için tam bir hayal kırıklığıydı . Atlarınki çok daha muhteşemdi . Ancak alışmış olacağım ki ertesi gün tekrar mevzilendim pencerenin önüne . Bu defa karşılaştığım manzara bambaşkaydı . Adam ayaktasırtı bana dönük dikilmiş ,kadın önünde çömelmiş ellerini adamın beline dolamış ileri geri hareket ediyordu .Bu çok hoşuma gitmiş elimi klitorisime indirmiştim bile . Adam kadını yukarı çekip öpmeye başladı .Daha sonra sırtüstü yere yattığında iki şeyi hayretle gördüm . İlk gördüğüm adamın aletiydi ki atınkinden geri kalır yanı yoktu . İkinci gördüğüm ise adamın kadının kocası olmadığıydı Adam mahallenin en serseri ,en kopuk oğlanıydı .Komşu kadın dünkü gibi değildi .Yerdeki adamın üstüne oturmuş deliler gibi hopluyordu .Alttan koca sikin girişini seyrederken dayanamamış elle orgazma ulaşmıştım bile. Ancak yine de oradan uzaklaşamıyor ,hem seyretmeye hem de oynamaya devam ediyordum .Omuzuma dokunan bir elle yerimden fırladım.Bakkalın genç oğluydu ,bana sus işareti yaparak oturdu yanıma .Korkmuştum.Beraber seyredelim diyerek elini omuzuma attı. Karşı koyamıyordum .Beraber içeriyi seyretmeye başladık .İçerdekiler iyice delirmişti .Kadın terbiyesiz kelimeler kullanarak adamı tırnaklıyordu .Adamsa kucağındaki kadını üstünde hoplatıyor , girip çıkan yarraktaki sıvılar ve vücutlarındaki terler sızan ışığın etkisiyle parlıyordu .Bakkalın oğlu çoktan elini memelerime daldırmıştı.Ben de çok tahrik olmuştum korkmasam oğlana oracıkta kendimi siktirecektim İçerdekiler işi bitiriyorlardı.Kadın adamın kucağına kenetlenmiş,adam kalça hareketleriyle ileri geri giderek boşalıyordu seslerinden anlaşıldığı kadarıyla . İş bitmişti ama kadın kalkmıyordu adamın kucağından . Belli ki bu kadın bu adama aşıktı ve kocasından nefret ediyorduBakkalın oğlu faaliyeti artırmış parmakları külotumun üzerinde geziniyordu .Kulağına eğilerek bakire olduğumu ama ellerimizle birbirimizi boşaltabileceğimizi söyledim .oğlanın bir eli mememde diğer eli amcığımın üzerinde bilinçsizce geziyordu. Dudaklarımızla acemice öpüşürken elimle oğlanın sikiyle oynuyordum. İkimiz de kısa sürede boşaldık . O yapışkan sıvıyla ilk orada tanıştım .Ellerim vıcık vıcık olmuştu .Eve gidip inceledim,kokladım ,sonra da sabunla güzelce yıkadım Bir süre komşuyu dikizlemeyi bırakmıştım ki bir gece silah sesiyle tüm mahalle dışarıya fırladık.Komşudan geliyordu sesler. Dikizlediğim komşu kadın ve sevgilisi çırılçıplak evden fırlamış kaçıyorlardı . Arkalarından eli silahlı koca koşuyordu ki ayağı takılıp düştü .Çıplak çift karanlıkta gözden kayboldu .Sonları ne oldu hala bilmiyorum ,zira kısa bir süre sonra bahsedeceğim o kötü olay meydana geldi ve ben de bir daha dönmemek üzere kasabadan ayrılmak zorunda kaldım .Babamla ilgili ( daha doğrusu üvey babam ) o olay yaşanmadan önce aramızda hiçbir sorun yoktu .Fazla yakınlık göstermezdi bana ama kötülük de etmezdi .Başına gelen iktidarsızlık illeti yüzünden oldu her şey . Bir gün uyumak üzereyken annemlerin odasından gelen seslerle uykum dağıldı.Yüksek sesle tartışıyorlardı ; Ben ne yapayım senin şeyin kalkmıyorsa Sus be kadın bağırma ,herkese duyuracaksın Benim ne suçum var Ne yap et kaldır,karım değil misin Kalkmıyoor,kalkmıyoor Başka adamlara veriyorsun orospusun sen Sus alçak herif iftira etme Boşayacağım seni Öldür istersen,öldür de kurtulayım Kızına söyleyeceğim öz babası olmadığımı ,öğrensin Sus , ne olursun sus , yalvarırım Donup kalmıştım.Bir yandan da dayak sesleri geliyordu.18 yaşımdaydım ve babamın üvey olduğunu yeni öğreniyordum.Korkudan odamdan çıkmadan sabaha kadar oturdum . Sabaha doğru dalmışım.Üzerimde dolaşan elin etkisiyle uyandım .Döndüm ,üvey babamdı.Ağzımı kapattı bağırırsam annemi de beni de öldüreceğini söyledi .İktidarsızlık bu iyi adamı ne hale getirmişti .Benimle sevişmek istiyordu .Annemin yaşlandığını kendisini uyaramadığını söylüyordu .Ses çıkaramıyordum .Memelerimle oynadı bir süre .Daha sonra pantolonunu indirdi .İlk defa bir erkek organını bu kadar yakından görüyordum .Aşağı doğru sarkık 7 0 8 cm bir şeydi .Elimle oynamamı söyledi . Elime aldım ama ne yapacağımı bilmiyordum hafif hafif sıkmamı söyledi .Dediğini yaptım bir süre ama bir değişiklik olmadı .Ağzıma alıp emmemi söyledi .Mecburen eğildim,ter kokuyordu ,biraz iğrendim uzak durdum ama kafamdan bastırarak ağzımdan içeri soktu . Ağzıma sokup çıkartmamı söyledi .En az yirmi dakika yaptım .Hafifçe büyüme olmuştu .Heyecanlandı ,sevindi .Beni sırtüstü yatırıp donumu çıkarttı .Çok korkuyordum .İlk erkeğim bu yaşlı üvey baba olacak , bu yarı kalkık sikiyle bana sahip mi olacaktı .Neyse ki siki biraz daha yumuşamaya başlamıştı ,bu yüzden girmiyordu.İçimden sevindim.Biraz uğraştıktan sonra girmeyeceğini anlayınca hışımla beni dövmeye başladı . Masanın üzerindeki vazoyu kaptığım gibi kafasına vurarak odadan çıktım .Koşarak evden uzaklaştım. Evden çıkıp delice koşarken kendimi şehirlerarası yolda buldum.Başka bir şehre gidecektim ,ama beş kuruş param yoktu .Akşama kadar dolaştım oralarda . Üvey babamın darbenin etkisiyle ölmüş olabileceği aklıma gelince iyice telaşlandım. Tekrar eve döndüm ve tek katlı evin penceresinden baktım . Köpek herif kafası sarılı vaziyette oturmuş sigara içiyordu .Tekrar evden uzaklaştım , bir daha dönmeyecektim .Saat gecenin 100u olmuştu . Yolun kenarında beklerken yirmi metre ötede bir tır durmuştu .Şoförü inmiş beni çağırıyordu Çaresiz gittim . Nereye gidiyorsun Bilmiyorum Nasıl , bilmiyor musun , bu saatte burada işin ne ? Evden kaçtım Pekala bin bakalım , yolda anlatırsın Şaşkınlıkla bindim tıra . İçimden iyi bir adam olması için dua ederek her şeyi anlattım . Adam belki de iyiydi ama ne yazık ki abazaydı .Çünkü konuyu hemen sekse getirmiş ,üvey babamın sikini yalamaktan hoşlanıp hoşlanmadığımı soruyorduAnlamıştım niyetini .Küçük bir plan yaptım kendimce .Ağzımla hızla boşaltırsam kurtulabilirdim bu abaza ayıdan .Sabahkinden hoşlandığımı ancak onun çok yumuşak ve küçük olduğunu söylediğimde sikinin kazık gibi olduğunu ve bununla gururlandığını belli etti hemen . Hepsi öyle değildir diye sırıtarak elimi tutup önüne götürdü .Gerçekten de çok sert ve iriydi sabahkine göreDüğmelerini çözerek dışarı çıkarttım koca yarrağı .Hemen eğilerek yalamaya başladım . Bir yandan da 0 evet, bu ihtiyarınki gibi değil,muhteşem 0diyerek tahrik ettim .Aslında biraz hoşuma gitmedi de değil . Günlerdir birikmiş meniler ağzıma dolup taşarken heyecandan az daha kaza yapıyordu. Kağıt mendille ağzımı ve sikini temizleyip düğmelerini ilikledim .Birkaç saat sessiz durduktan sonra yeniden azmaya başladığı belli oludu.Kız sen sahiden daha önce biriyle yatmadın mı ?Vallahi yatmadım İnanmıyorum sana emerken hiç acemi gibi değildin Doğru söylüyorum Hayır,aç bakacağım Lütfen yapma Sadece bakacağım , bakireysen bir şey yapmam , ama değilsen. Yapacak bir şeyim yoktu .Gece yarısı bu herif beni öldürüp bir yere atsa kimse bulamazdı bile .Arabayı durdurdu , beni koltuğa boylu boyunca yatırdı .Külotumu çıkarıp bacaklarımı araladı Tır0ın kapısını açıp basamağa indi ve dudaklarını ayırarak incelemeye başladı el değmemiş amcığımı Soğuktan üşüyordum , titremeye başladım .Hakikaten de sik görmemiş bu amcık , ama taptaze bubiraz yalayayım hiç olmazsa Yalamaya başladı .Tecrübeli olduğu belli oluyordu .Üşümeme rağmen zevk alıyordum.Bacaklarımla kafasını sıkıştırarak boşaldım.Yamyaş olmuştu amım Ben bunu sikmeden bırakmam ,isterse hapis yatayım ,oohhh diyerek doğruldu ve pantolonunu çıkardıBen aniden kalkıp tırdan indim ve tarlaya doğru koşmaya başladım.Çıplak götüyle bir süre koştu arkamdan ama o haliyle daha fazla kovalayamayacağını anlayarak vazgeçti.0 Başıma bela açmadan git başımdan küçük sürtük 0 diyerek beni bıraktı ve yoluna devam etti.Postu deldirmeden ucuz atlatmıştım .Gece yarısı korkuyla yürüdüm şehre doğru . Hiç tanımadığım bu şehre vardığımda hava yeni aydınlanıyordu . Ne yapacağımı bilmiyordum .Aklıma uzak bir akrabamızın burada yaşadığı geldi,ama adresini bilmiyordum .Postanedeki rehberden adresini bularak evine gittim. Fakir bir aileydi .İki hafta kadar kaldım .Aslında bana iyi davrandılar ama onlara yük olduğumu düşünerek bir çıkar yol bulmak istiyordum .Mahallede tanıştığım işsiz bir gençle beraber İstanbul0a gitmeyi kararlaştırdık . Çok kısıtlı bir parayla çıktık yola.Oğlanla birkaç kez öpüşmüştük ama daha ileri gitmemiştik .Otobüste gecenin bir yarısı olmuştu .Hemen hemen herkes uyumuştu . Ben de uyumak istiyordum ama oğlan hiç rahat bırakmıyordu .Elbette ben de gençtim , oynaşmayı çok istiyordum ama birisi görecek diye korkuyordum . Elini gizlice memelerime sokuyor , mıncıklıyor , kucağıma yatar gibi yapıp amımı karıştırıyor , acemilikten klitorisimi bir bulup bir kaybediyordu ama yine de boşaltmayı başardı beni . Ben ne olacağım diye tutturdu .Elimi pantolonundan içeri daldırdığımda titremeye başladı . Serseri çocuk ,değer değmez boşalmıştı Gece yarısı avuçlarıma dökülen ılık sıvı hoşuma gitmişti doğrusu . Çaktırmadan klitorisime sürterek bir süre oynadım . Çocuk bu boşalmadan bir şey anlamamıştı tabii , bu yüzden yeniden sıkıştırmaya başladı .İlla ağzıma almaya zorluyordu Nasıl olsa kimse görmüyor diyerek bende rahat davranmaya başladım Kucağına yatar gibi yapıp çıkardım sikini ve kolonyalı mendille temizleyip yalamaya başladım .Bir elimle de oğlanın menileriyle kayganlaştırdığım klitorisimi okşuyor ,otobüste ağır ağır zevkli bir yolculuk yapıyordum. Mayışmıştım biraz .Koltukların arasından karanlıkta siyah bir çift gözün ben izlediğini fark ettiğimde gözlerim fal taşı gibi açıldı .Adamın biri resmen bizi izliyor ve prezervatif geçirdiği sikiyle de otuz bir çekiyordu. Benim tempomu arttırmamla adam prezervatifinin uç kısmını dolduruverdi . Bizim gencin boşalmaya başlamasıyla ben de hafifçe titreyerek orgazm oldum .Artık iyice uykum gelmişti , ancak az önceki prezervatifli heriften çekindiğim için uyumaya korkuyordum .Ancak yağmurdan kaçarken doluya tutuldum .Arabada şoför değişikliği olmuştu ve yatmaya giden şoför kulağıma eğilerek ne yaptığımızı gördüğünü ,eğer kendisiyle yattığı bölmeye gelmezsem yolculara rezil edip otobüsten atacağını söyledi .Çaresiz gittim .Tabut gibi daracık bir yer , zar zor sığdık . Muavini kapıya bekçi koydu .İlla sikmek istiyordu .Ağlayarak bakire olduğumu anlattım . Zar zor ikna oldu ve sikinin ucunu önce emdirdi , daha sonra bir göğsümün ucuna dayayarak otuz bir çekti .On beş dakika tısladı ve sonunda boşaldı .Ter içinde kalmış ,bunalmıştım .Peçeteyle silinerek dışarı çıktım . Zor attım kendimi koltuğuma .Oğlan hala uyuyordu olanlardan habersiz .Bilse ne yapardı acaba diye düşünerek gülümsedim ve ben de uykuya daldım .Gözümü açtığımda araba terminale girmek üzereydi .Bizim oğlan hala uyuyordu .Onu da uyandırdım . İstanbul0a gelmiştik . Başımdan şimdiden bir çok şey geçmişti ama ileriki günlerde işime çok yarayacak olan bekaretimi her şeye rağmen koruyabilmiştim .Bunun kıymetini o zaman henüz bilmiyordum .Bizim oğlanın İstanbul0da arkadaşlarının kaldığı bekar evini bulmak üzere bir dolmuşa binerek hareket ettik . Beraber geldiğimiz oğlanın arkadaşlarının kaldığı Zeytinburnu0ndaki küçük , bakımsız , dağınık bekar evine vardığımızda herkes uyuyordu daha .Küçücük evde beş kişi kalıyorlardı .Bağıra çağıra hepsini uyandırdı .Evlerinde bir kız görmeye alışık değillerdi ,utanmışlardı .Sadece benden değil yoksulluklarından ve pisliklerinden de utanmışlardı .Benim oğlansa onlara karşı gururlanıyordu benden dolayı gizli gizli. Beraberce çay,ekmek ve peynirden ibaret kahvaltımızı yaptıktan sonra dolmuşla oğlanların çalıştığı fabrikaya doğru yola koyulduk . Benim oğlan ve arkadaşlarından biriyle beraber müdürün yanına çıktık . Benim oğlanı sigortasız ve yarım maaşla bir süre çalıştırmayı kabul etti . Bana göre iş olmadığını ama istersem sekreter arayan bir arkadaşına gönderebileceğini söyleyerek elime bir kart tutuşturdu . Karttaki adrese gitmek için bizim oğlandan biraz para aldım . Nasıl gideceğimi tarif ettiler , ben yola çıktım , oğlan da işe başlamak üzere orada kaldı . Oğlanı son görüşümün bu olduğunu ne o , ne de ben biliyorduk o an . Gittiğim yer taksimde bir apartman dairesinin 5. katındaydı .Daha doğru dürüst asansöre binmesini bile bilmiyordum .Yürüyerek çıktım Söylenen adamı buldum ,konuyu heyecanlı ve ürkek bir şekilde anlatmaya çalıştım .Doğru dürüst konuşamıyordum bile . O halimle beni değil sekreter hizmetçi bile yapmayacaklarını , işe almalarının başka nedenleri olduğunu düşünemeyecek kadar toydum o zamanlar . Sekreter olarak çalışmaya başlamamı söyleyerek dairede yatacak yer de gösterdiler ve o oğlanlarla dolaşmamın hiç doğru olmayacağını da eklediler . Ne derlerse uyuyordum onlara .Bir ay kadar eski sekreterin yardımcısı gibi çalıştım . Aslında daha çok çay kahve getirip götürüyordum . Verdikleri para karnımı doyuracak kadardı .Benim oğlanın çalıştığı fabrika aranarak benim peşimden gelmemesi kesin bir dille söylenmişti . Benim çalıştığım yer o fabrikanın sahibinin merkezdeki bürosuymuş zaten . Bunları eski sekreter anlattı bana .Ayrıca beni de o oğlanı aramamam için yeniden uyardı .Eski sekreter bir cumartesi günü mesainin bitmesine yakın patronun benimle görüşmek istediğini söylediğinde hem meraklanmış ,hem de heyecanlanmıştım .Sekreter beni içeriye aldı , bir koltuğa oturttu .Patron bana hiç bakmadan konuşmaya başladı Seninle açık konuşacağım kızım Evet efendim Bu konuşacaklarımız çok özel ,onun için seninle doğrudan konuşuyorum Evet efendim Sorularıma açıklıkla ,çekinmeden , utanmadan cevap vereceksin Evet efendim Bakire misin Şey Utanmadan cevap ver Evet Güzel , bol para kazanmak ister misin ? Bunu evet olarak kabul ediyorum Yarın pazar,tatil ,benim,daha doğrusu benim ve üç arkadaşımın misafiri olur musun? Evet efendim Güzelyarın şoförüm seni alır,şimdi çıkabilirsin Bu soruya nasıl bu kadar kolaylıkla evet demiştim hala şaşarım . Adamın karşısında dilim tutulmuştu. Ne de olsa taşralıydım . Ertesi gün lüks bir BMW 0ye binerek bilmediğim yollardan geçerek bir eve girdik .Boğaz kıyısında ,muhteşem bir villaydı . Beni bahçesine almışlardı . Her taraf yemyeşildi ve çiçeklerle donatılmıştı . Küçük bir havuz ve kocaman bir yeşil alan , alanın ortasında muhteşem görünümlü ,süslü bir yatak ve etrafında 4 tane lüks deri kaplı koltuk vardı . Benim patron ve arkadaşları beni sırayla bu yatakta sikeceklerdi anlaşılan . Hizmetçi kız beni banyoya götürdü ,amımı tıraş etti ve güzelce yıkadı .Daha sonra çeşitli kokular sürerek seksi çamaşırlar giydirerek bahçedeki yatağa yatırdı . Patron ve arkadaşları ellerinde viski bardaklarıyla gelerek koltuklara oturdular .Konuşmalarından ikisinin yabancı olduğunu anladım .Ancak bunların beni sikecek gibi bir halleri yoktu .İçeriden çok yakışıklı , kaslı ,kılsız bir oğlan slip donla yanıma gelip yattığında her şeyi anladım Yaşlı herifler bu oğlana benim kızlığımı bozdurup seyredeceklerdi .Patron talimat verdi ;Sadece bizim dediklerimizi yapacaksınız ,kendi başınıza hareket etmek kesinlikle yasak .Öpüşmeye başlayın hadi , diye ilk emri verdi diğeri . Oğlan zarifçe tuttu beni ve öpmeye başladı. aman allahım tam bir profesyoneldi .Öperken bile tahrik olmaya başladım . Dudaklarını ve dilini ustaca ağzımın içinde dolaştırıyordu.Stop ,stop diye bağırdı yabancı herif Soyunun çabuk diye çevirdi patron, yabancının komutunu Birbirimizi çabucak soyduk . Bu çocuk gerçekten özel seçilmişti . Kılsız , uzun,kalın ,biçimli yarrağı vücuduyla çok uyumluydu . Aldığı komut üzerine beni yatırdı ve her tarafımı yalamaya başladı . Uçuruyordu beni . En son kalçalarımı kaldırıp klitorisimi kadife gibi diliyle yaladığımda ben orgazm çığlıkları atmaya başlamıştım.Seyircilerimiz de aşka gelmiş kimisi el çırpıyor kimisi bağırarak tezahürat yapıyordu Sıra bana gelmişti .Yakışıklı azmanımı sırtüstü yatırdım ve küçük ısırıklarla öpüp yalayarak tüm vücudunu dolaştım .Nihayet hedefe yöneldim .Muhteşem bir şeydi Şimdi herkes sustu ve heyecanla izlemeye başladı . İki elimle tuttuğum bu güzel yarrakla dans ediyordum adeta Taşşaklarıyla ucundaki delik arasında dilimle gezinti yapıyordum . Nihayet ağzımın içine alıp ta boğazıma kadar soktuğumda koca yarrağın tamamı görünmez olmuştu .Yakışıklının küçük bir çığlık atmasıyla uğultular yükseldi ooouuuu ,baravooo, very good Bu beni daha da heyecanlandırdı . Koca yarrağa sarılıp çılgınca yalıyor , emiyor, yakışıklıyı çıldırtıyordum etraftaki tempo tutan seyircilerimizin eşliğinde . Yeter kes artık ,vakit geldi artık , diye bağırdı patron Özenle bu güne kadar sakladığım bakireliğimin bozulacağı an gelmişti . Bekaretimi bu yakışıklıya vereceğim için biraz korkmakla birlikte mutluydum . Hatta o gün hamile kalmayı bile istediğimi hatırlıyorum . Yakışıklı beni özenle sırtüstü yatırdı .Kalçamın altına kuştüyü yastığı yerleştirdi . Bu işe alışık olduğu belliydiSikinin üzerinde tükürüklerim parlıyordu .Getirip amcığımın girişine dayadı ve öylece kaldı . Büyük bir sessizlik vardı . Kalbimin küt küt atışı duyuluyordu.Haydi diye patronun komutu çınladığı gibi üzerime yüklendi yakışıklı. Aaaaahhhh,aahhhhh , diye bağırırken dünya başıma yıkılıyordu sanki Sok , sok ,sok ,sok , diye neşeyle tempo tutup viskilerini yudumluyorlardı. Acım geçer gibi olmuştuYakışıklım gerçekten ustaydı şefkatle bana sarılmış ,yumuşakça dudaklarımdan öperek ,yavaş yavaş,incitmeden kayıyordu içimde.Neşeyle zıplıyordu seyircilerimiz.Ağrımın kalmadığını hissettiğinde biraz hızlanmaya başlamıştı aygırım . Seyirciler de bağırıyordu Hızlı,daha hızlı,kökle, hızlı kökle , iyice kökle bu küçük bakireye İyice hızlanmıştı , kayganlaşan amımda yılan gibi süzülüşünü duyuyor, masmavi gökyüzünü seyrederken kendimden geçiyordum.Etraftakiler sabırsızlanmışlardı ;Hadi artık ,hadi ,kadının oldu o , hediyesini unutma,ver artık kadınının hediyesini Bitir artık işini , hadiiii, boşalt ,boşalt ,attır içine attır Attır,attır,attır,attır Ilık meniler ilk defa içime akacaktı . Tamamen kendimi kaybetmiştim . Bir nabız gibi atan içimdeki yarrak boşalıyordu işte Yaşadığım o anı hayatımda bir daha yaşamadım . Seyircilerimiz uzun uzun alkışladı . Çok iyiydiniz çocuklar,bravo Yardımcılar gelerek bizi banyoya götürdü .Yıkanıp çıktık . Salonda yemek yedik. On bin dolarlık çeki aldım . İyi paraydı benim için ama sadece bir kereliğine mahsustu . Bu para ne kadar yeterdi , sekreterlik işi filan da yoktu artık . Dönüşte seviştiğim adam kendi arabasına aldı beni . Bu gecelik evinde kalabileceğimi söylediğinde sevindim .Hem yerim yoktu , hem de ilk gerçek erkeğimdi o benim . Hoşlanmıştım ondan .O da benden hoşlandığını görev diye değil istekle seviştiğini itiraf etti bana . Gece geç saatlere kadar şarap içerek sohbet ettik . Hayat hikayemi anlattım ona . O da bana anlattı . İstanbul0a üniversite okumaya geldiğini zengin,yaşlı bir kadının ayartmasıyla jigololuğa başladığını , beraber olduğu yaşlı kadınlardan birinin kocasının bu günkü adamlardan biri olduğunu , şimdi onlar için çalıştığını ,üniversiteden atıldığını, önümüzdeki aylarda bir arkadaşının davetlisi olarak Almanya0ya gidebileceğini anlattı bana Sarılarak uyuduk o gece . On beş gün boyunca genç sevgililer gibi gezip tozduk . Kumsalda el ele yürüdük dondurma yedik , kırlarda piknik yaptık , balık tuttuk , boğazda mumlu,şaraplı romantik yemekler yedik . Almanya0ya kendisiyle gelmemi söylediğinde zaten başka seçeneğim yoktu. Seve seve kabul ettim . Yaşadığım bu on beş günün hayatımın en mutlu günleri olduğunu ancak Almanya0ya vardıktan sonra anlayabilecektim . Valizlerimizi hazırlayıp arabasıyla neşe içinde yola çıktık Almanya0ya doğru . Almanya0ya geldiğimizde çok şaşkın bir durumdaydım . Kısa bir süre içerisinde kasabadan şehre , oradan İstanbul0a ,İstanbul0dan da Frankfurt0a gelmiştim . Doğrudan arkadaşının evine yerleştik .Ancak orada kalabileceğimiz süre kısıtlıydı .Bu süre içerisinde bir şeyler yapmalıydık Tarhan ( beraber geldiğim oğlanın adı ) bana arkadaşının porno film işinde çalıştığını yolda anlatmıştı ama bizim de o sektörde iş arayacağımızı söylememişti . Artık ok yaydan çıkmıştı ve ben hiçbir şeyi umursamıyordum .Beraberce kocaman bir salonu olan eve iş (!)başvurusu için gittik . Gördüğüm manzara karşısında dona kaldım .Bir sürü çırılçıplak erkek ve kız salona doluşmuş bekliyordu . Bizi de hemen soydular .Benim gibi acemi olanlar utanıp önünü kapatmaya çalışıyor Tarhan gibiler ise umursamadan çiklet çiğneyerek ,sikini sallandıra sallandıra geziyorlardı . İçeriye sarı atkuyruklu saçı olan,bıyıklı bir Almanla , yanında tercümanlık yapan esmer bir Türk beraber girdi .Hepimizi yan yana dizdiler .Kıllı ve çelimsiz erkeklerle , kilolu çirkin kadınları hemen gönderdilerKalanları sırayla salonda yürüttüler , kadınlar erkeklere , erkeklerde kadınlara ikişer dakika oral seks yaptılar .Sınavdan geçiyorduk . Sonunda ben ,Tarhan ,bir Alman ,bir zenci erkek ve bir alman kadın işe alındık .Gözümü zenciden alamıyordum . Neredeyse dizine değiyordu sallanırken. İki gün sonrası için randevu verip gönderdiler bizi . Randevu yeri kapalı bir havuzdu . Işıklar kameralar yerleştirilmişti . Hepimize birer bardak içki ve birer hap dağıttılar . Tarhan erkeklere geciktirici , kadınlara uyarıcı hap verildiğini anlattı .Birtakım lüzumsuz giriş faslından sonra beşimizde soyunup havuza atladık . Kameralar çekim yapıyordu tabii bu arada . Atkuyruklu Alman bağırarak sürekli talimatlar veriyor ,tercüman bize çeviriyordu söylediklerini . Yönetmen üç erkeği havuzun kenarına dizdi . Alman kızla ben beraberce adamların sikini yalayarak sertleştirdik . Talimat gereği kızla beraber aynı erkeğin sikini ve taşşaklarını yalıyorduk . Yönetmen zencinin sikini köküne kadar ağzıma sokmasını emrettiğinde çok zorlandım . Abartmıyorum, kolum kadar vardı . Neredeyse mideme kadar sokacaktı hayvan Üçünün siki de kazık gibi olmuştu .Bana daha önce götten sikilip sikilmediğimi sordular Hayır demem hoşlarına gitti . Bundan dolayı beni zenciye emanet ederek diğer ikisi Alman kızı aralarına aldılar Birisi havuzun kenarında Almanı domaltıp suların şapırtısıyla amına sokarken diğeri havuz kenarına oturmuş ağzına veriyordu.Zenci ise havuzun içinde beni kucakladı ve koca sikini amıma soktu Su altı kamerası alttan çekim yapıyorduTamamını sokmadan iyiydi ama tamamını soktuğunda acıyla bağırmaya başladım .Yönetmen sevindi bu işe . Benim çığlıklarımı film hilesi ile zevk çığlıkları gibi gösterecekti anlaşılan .Yönetmenin uyarısı ile ayrıldık .Tarhan yere sırtüstü uzandı .Alman kadın da sırtını Tarhan0a dönerek çömelip göt deliğini Tarhan`ın kremlenmiş sikine dayadı .Yavaş yavaş oturdu . İyice girdikten sonra , o da Tarhan`ın üstüne sırtüstü yatarak bacaklarını açtı .Alman fazla uzun olmayan ama çok kalın olan sikini kadının amına soktu . Ritmik bir şekilde sikmeye başladılar kadını . Yönetmenin uyarısıyla hepsi de çığlıklar atıyordu . Sıra bize gelmişti . Zenci uzun uzun sikini kremledi . Beni bacaklarım havuzun içinde üst tarafım dışarıda kalacak şekilde iki büklüm edip domalttılar havuzun kenarında . Zenci arkama geçerek upuzun yarrağı götüme dayadı Kamera o kadar yakındı ki neredeyse bacaklarıma değiyordu . Zenci ağır hareketlerle ittire ittire soktuğunda götümden tüm vücuduma yayılan ağrının etkisiyle öyle bir çığlık attım ki aynı anda yönetmen de sevinç çığlığı attı . Zenci hiç aldırmadan bağırta bağırta sikiyordu beni götten Gözlerimden yaş geliyordu ve dış kamera da bunu kaçırmıyordu .Çok acı çekiyordum ama tercüman zevk alıyor gibi yapmamı söylüyordu .Gözlerimi kapayarak inlemelerimi sürdürdüm.Yönetmen beğendi .Zenci aygırın siki nerdeyse göbeğime çarpıyordu içeriden . Çok zevk aldığı belliydi. Ohlaya ohlaya geçiriyordu götüme .Ne güzel , bir de para alıyordu bunun için .Artık boşalma zamanı geldiğinde yönetmene işaret etti ve çıkardı sikini götümden . Bu kez havuz kenarına o oturdu Sikini sildiler temiz bir bezle . Ağzımla yalayarak menilerinin hepsini ağzımda toplamamı daha sonra dudaklarımın kenarından sızdırarak dışarıya çıkarmamı , önemli bir ders anlatıyormuşçasına anlattı tercüman .Taşşaklarını gerdirerek uzun yarrağı ağzıma alıp emmeye başladım .Ofluyor,pofluyor, oh çekiyor ,kasılıyor ama bir türlü boşalmıyordu .On dakika kadar emdikten sonra nihayet ağzımın içine pıt pıt dökülmeye başladı meniler . Dilimle hepsini toparladıktan sonra dudaklarımın arasından sızdırarak göğüslerimin üzerine döktüm ve elimle memelerime yaydım . Yönetmenin talimatıyla zenci de sikiyle yanaklarımı tokatlıyordu .Sıra diğerlerine gelmişti . Kadın iki herifin arasında sıkışmış yarım saattir hem götten hem amdan yarrak yiyordu . Nihayet boşalma vakti gelmişti . Adamlar ayağa kalkarak kadının suratına doğru otuz bir çekmeye başladılar . Tarhan boşalacak gibi olmuştu , yönetmen durdurdu , diğerini bekletti . Sonunda ikisi birden kadının suratına ve göğüslerine boşalttılar .Kadın yalandan yere yalıyor , eliyle vücuduna yayıyordu menileri . Bizlere teşekkür ederek paralarımızı ödediler . Telefon numaralarımızı aldılar . Tekrar arayacaklarını söyleyerek yolladılar bizleri . Takip eden günlerde dur durak demden film çevirdik . Artık götümden ağrı duymuyordum ama tuvaletimi yaparken sıkıntı oluyordu . Çünkü bir film de yine öyle kalın bir zenci yarrağı yemiştim ki (bunları özel seçiyorlardı) soba borusu gibi olmuştu götüm .Bu filmlerde gezmediğim mekan,denemediğim ilişki kalmamıştı . Bazan kadın kadına , bazan iki erkeğin arasında aynı zamanda önümde ve iki elimde de sik oluyordu .Bazan o kadar çok erkek aynı anda üzerime boşalıyordu ki yağmur yağıyor sanırsınız . Kader işte .Üvey babanın 7 0 8 cm.lik kalkmamış sikinden kaçarken bir manga erkek aynı anda üzerime attırırken bulmuştum kendimi .Eğer uyuşturucu haplar almasak bunlara dayanılmazdı . Ancak hatırı sayılır bir para da biriktirmiştim kısa sürede . Tarhan0ı terk edip Alman bir kadınla ( bizim meslekten ) beraber kalmaya başlamıştım .
sexhikayeleri52

28 yorum:

  1. SLM SANALDA SEX SOHBETİ YAPİP RAHATLAMAK İSTEYEN BAYANLR MSJAT 5445917113

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim hatta türbanlı bir kızım :(
      sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum 


       İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..


       


      ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

      Sil
    3. ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var 05453676612

      Sil
    4. NEVŞEHİR den Emre 541 941 60 93
      Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
      Mesleğim MEMUR (Memleketim İZMİR 1 senedir Nevşehirdeyim)
      Bu gurbette ellerde GİZLİLİK içinde sohbet etmek isteyen ve sonrasında tanışmak isteyen bayanlar
      Yalnız ve mutsuz ÜNİVERSİTE öğrencileri (her türlü destek sağlanır)GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
      GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
      Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
      LÜTFEN TEK ERKEKLER aramayın
      541 941 60 93

      Sil
    5. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    6. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    7. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Genç kızlar olgun erkek severim diyorsanız 05353548366 arayın

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben bir sexs erkeyim benimle her şeyini paylaşacak dürüst samimi kız dul evli bekar bayanlar evli çiftler 3 olmak şartıyla sexste sınır tanımam istiyen arzuluyan herkesi bekliyorum
    Tel 0553 480 33 58 msn. Sex_erkeyi@hotmail.com bir mesaj yazmanız yeterli

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben bir sexs erkeyim benimle her şeyini paylaşacak dürüst samimi kız dul evli bekar bayanlar evli çiftler 3 olmak şartıyla sexste sınır tanımam istiyen arzuluyan herkesi bekliyorum
    Tel 0553 480 33 58 msn. Sex_erkeyi@hotmail.com bir mesaj yazmanız yeterli

    YanıtlaSil
  5. Ben adnan yaragim 22 cm
    05306691645

    YanıtlaSil
  6. İst daki kızlar dullar kaçamak yapmak isteyenler arkadan verenler arasın05330297874

    YanıtlaSil
  7. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  8. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  9. Geceleri seks sohbeti yapmak isteyen genç bayanlar arayın 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  10. slm dogubeyazit civari durut gercek amcini yalatmak istiyen bayanlar arasn bağara bağara boşalmak istiyen evli mutsuz dul seksi seven varsa arasn ben cok guzel bir sikiciyiy gizlilik acli 05536173814 agri patnos istanbul umranye 05343331651

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM BEN ISTANBUL 32 İYAŞINDAYIM SEKSİ ÇOK SEVİYORUM HERYAŞTAN REEL GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN EVLİ DUL BEKAR BAYANLARDAN CAGRI BEKLIYORUM 0532.450.66.16

      Sil
  11. KALITELI TÜRK PORNO VIDEOLAR - 2015 AMATOR TURK PORNO CEKIMLERE ALTTAKI LINKLERDEN ULASABILIRSINIZ

    »-------------- 2015 türk amator sex videolari indir<<•



    »-------------- türk porno indir izle<<•



    »-------------- kaliteli türk adult videolar<<•


    »-------------- Türk Liseli Kiz REsimleri VE videolari<<•



    »-------------- ENSEST türk sex videolari tek link indir<<•



    »-------------- Türk sikis videolari arsivi baska yerde yok<<•



    »-------------- türk gerdek gecesi porno indir<<•



    »-------------- turk liseli citir kizlarin pornolarini indir<<•



    »-------------- TÜRK KIZLARI AM RESIMLERI<<•


    »-------------- 2015 türk pornolar<<•



    »-------------- Gercek kizlik bozma videolari hemde türk<<•


    »-------------- türbanli 18lik kiz gizli sikis videosu indir<<•



    »-------------- Gizli Am sikme videosu türk kizi<<•



    »-------------- Sex Amator Türk porno indir<<•



    »-------------- Türk Taciz porno indir izle<<•




























































    KALITELI TÜRK PORNO VIDEOLAR - 2015 AMATOR TURK PORNO CEKIMLERE ALTTAKI LINKLERDEN ULASABILIRSINIZ

    »-------------- 2015 türk amator sex videolari indir<<•



    »-------------- türk porno indir izle<<•



    »-------------- kaliteli türk adult videolar<<•


    »-------------- Türk Liseli Kiz REsimleri VE videolari<<•



    »-------------- ENSEST türk sex videolari tek link indir<<•



    »-------------- Türk sikis videolari arsivi baska yerde yok<<•



    »-------------- türk gerdek gecesi porno indir<<•



    »-------------- turk liseli citir kizlarin pornolarini indir<<•



    »-------------- TÜRK KIZLARI AM RESIMLERI<<•


    »-------------- 2015 türk pornolar<<•



    »-------------- Gercek kizlik bozma videolari hemde türk<<•


    »-------------- türbanli 18lik kiz gizli sikis videosu indir<<•



    »-------------- Gizli Am sikme videosu türk kizi<<•



    »-------------- Sex Amator Türk porno indir<<•



    »-------------- Türk Taciz porno indir izle<<•

    YanıtlaSil
  12. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  13. NEVŞEHİR den Emre 541 941 60 93
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim MEMUR (Memleketim İZMİR 1 senedir Nevşehirdeyim)
    Bu gurbette ellerde GİZLİLİK içinde sohbet etmek isteyen ve sonrasında tanışmak isteyen bayanlar
    Yalnız ve mutsuz ÜNİVERSİTE öğrencileri (her türlü destek sağlanır)GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
    Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
    LÜTFEN TEK ERKEKLER aramayın
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
  14. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  15. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  16. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  17. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum 27 yaşında 1.87 boyunda esmer yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  18. slm bora ben istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim çiftlere tecrübem var 05458627062

    YanıtlaSil
  19. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOS VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSTE GERCEK FANTAZİYİ MUTLUGU ARYAN GİZİYE ÖNEM VEREN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLERARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil