REKLAMLAR

3 Ocak 2013 Perşembe

Binadaki Azgın Dul Fatmagülün Suçu Ne!


Öncelikle merhaba benim adım kemal istanbulda yaşıyorum. 20 yaşındayım bundan 2 yıl önce başımdan geçen olayı yazmak istedim. Üst komşumuz vardı kocasından bayağa önce ayrılmış 40 yaşlarında dolgun ve hoş alımlı fatmamdı o benim. Bazen apartmana girerken kapıda görürdüm onu sexi şeyler giymeyi severdi kendine bakan bakımlı bir hatundu. Fatma abla diyordum ben hep ona bir gün fatma abla bilgisayarının yavaş çalıştığını söledi sen anlarsın gel dedi akşam bi bakarsın dedi bende tamam dedim geçen gün arkadaşım bana damla diye bir şey vermişti kendisi kullanmış etkili olmuş flan ama ben inanmadım tabi ama her zman düşünüp 31 çektiğim hatun beni evine çağırınca ister istemez düşünüyordum etkisi gerçekten var mı diye. Ben tabi sabahtan daha düşünmeye başlamıştım aksam olur mu diye neyse zaman geçti akşam oldu ben tabi hemen zaman geçirmeden gittim çay yapmış koydu içmeye başladık aaa dur yanına birkaç bir şey getireyim dedi mutfakta ugraşma sesleri geliyordu birden aklıma cebimdeki damla geldi inanmadıgım için düşünüyordum yapsam mı yapmasam mı diye denemekten ne çıkar diyerekten onun çayına damlattım sonra bir şey olmamış gibi oturuyordum içtik çaylarımızı yanında getirdiği şeyleri yedik sonra bilgisayara bakalım mı hadi dedi içeri gittik bilgisayarın yanına açmaya çalıştık acılmadı kablo takılı değilmiş kabloyu takayım dedi. bir eğildi o süper götü meydana cıktı süperdi.



Benimki kalkmaya başladı zor tutuyordum sanki. Yanıma bir sandalye çekti oturdu üstüne giydiği elbiseyi eliyle biraz açmaya başladığını farkettim . Benimki kalkmaya devam ediyordu artık gözükmeye başlamıştı elimle kapatmaya çalışıyordum ama belli oluyordu bir an kafamı çevirip fatmaya baktım ne göreyim yarrağıma bakıyordu dudaklarını büzerek ben çok şaşırmıştım bir şey diyemedim bilgisayara bakıyordum fatma birden dokunabilir miyim diye sordu nasıl yani derken elini yarrağıma attı şaşırdım ama durmadım yapıştım dudaklarına sevişe sevişe odasına kadar gittik yatırdım yatağa yavaşca soymaya başladım. İnliyordu ah uh sesleri arasında göğüslerini yalamaya başladım sızlanmalar daha çok başladı hadi sik beni diyordu yarrağımı amının üstüne koydum bir anda hepsini soktum içine ahhh diye bağırdı durmadan sikiyordum bağırıyordu. Boşalmaya yakın çıkardım yarrağı göbeğine doğru boşaldım. Hala istiyordu sanki üstümüzü giydik. Geçtik içeri bu sefer ben söledim bi çay koyda keyif çayı içelim diye. İçtik keyif çaylarımızıda konuşmaya başladık fatmam kocasından boşandıktan sonra kimseyle yatmamış yanıyormuş meğer ama hala nasıl yaptığına anlam veremiyor sanki içimden geleni durduramadım diyordu. Çaylardan sonra kalkıp gittim evime ama artık haftada 2 3 kere sikişiyoruz azgın dul artık faişem oldu sanki. Ertesi gün arkadaşa damla için teşekkür ettim. İnanmadım ama gerçekten işime yaramıştı hemen nerden aldığını sordum 1 tanede ben sipariş verdim. İstiyen arkadaşlar için aldığım adresi veriyorum azdırıcı damla 

20 yorum:

  1. AZMİS AMİNA SOZ DİNLETEMEYEN ATESLİ AMİ CAYİR CAYİR YANAN BAYANLAR MSJAT RAHATLATAYİM 5445917113

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. arayın ewli çiftler telofonda sikişelim 05412502963

      Sil
  2. Atesli kizlar dullar ev hanimlari arayin 05368166204

    YanıtlaSil
  3. Van dogubeyazt igdir agri patnos kars diyadn istanbul umranyede evli mutsuz dul seksi seven kocanda seksi doymiyan bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  4. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  5. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin. Guvenebilirsiniz hic bir sıkınti olmaz. Araba ev var. 26 yas 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi samimi olanlar.
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
  6. ben leyla.dulum.mugladan.5422736833

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM BEN ISTANBUL 32 İYAŞINDAYIM SEKSİ ÇOK SEVİYORUM HERYAŞTAN REEL GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN EVLİ DUL BEKAR BAYANLARDAN CAGRI BEKLIYORUM 0532.450.66.16

      Sil
  7. Hayatdan zevk almak isteyen doyumsuz bayanllar 0535-724-97-19 doyumsuz bir seks istiyorsaniz ulasabilirsinz evlere servis var :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben hakan istanbul pendikte oturuyorum 1.85 boyunda kumral yakışıklıyım tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum gercekten senin için gizlilik ön plandaysa ara beni 0530 384 76 47 emin ol pişman olmayacaksın

    YanıtlaSil
  9. YAZ GELİYOR ATEŞLENEN DOYUMSUZ AZGIN ÇILGIN VE ATEŞLİ BAYANLAR. ZEVKİN ZİRVESİNDE DORUKLARA ULAŞMAK İSTERSENİZ whatsapp 0535 8757515 adım yusuf 28 yalovada yaşıyorum 0535 8757515

    YanıtlaSil
  10. Ankaradan 32 yasinda gec bosalan sexste sinirsiz beyim sert. Kalin seven ami cayir. Cayir yanan dul evli mutsuz atesli arzulu olgun yanliz sirdas bayanlar 0545 885 76 05 ayrıca evliçiftlere 3. cü olurum güven gizlilik prensbimdir ev yer sorunu olmayan bayanlar arayın tanıtıcı mesaj atın tanışalım 0545 885 76 05

    YanıtlaSil
  11. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet arkadaşlığı için her yaştan kadın arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, dolgun ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim.0545 697 63 00 Volkan yaş 28 Adana.

    YanıtlaSil
  13. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  15. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  16. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SEKSİN GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  17. ewli çiftler tek bayanlar arayın telofonda sikişelim 05412502963

    YanıtlaSil